Home Voor verwijzers

Alles voor verwijzers

Veel van onze klanten komen bij ons via een familielid of maatschappelijk werker. Wij noemen dat een verwijzer. Een verwijzer helpt iemand om de eerste stap te zetten naar onze dienstverlening. Daarom leggen wij op deze pagina´s uit wat je van ons kan verwachten.

Wil je als verwijzer iemand aanmelden bij ons? 

Doe de check  of  Neem contact op

Uw doelen staan voorop

Wij bepalen samen de doelen waar wij met u aan gaan werken.

Een persoonlijk plan

U krijgt een persoonlijk plan met uitleg over wat wij gaan doen. Dit plan maken wij samen met u.

Op eigen benen staan

Wij helpen u om uw geldzaken weer zelf te doen als u daar klaar voor bent.

Over ons

Iedereen blijvend financeel sterk

Onze missie is: iedereen blijvend financieel sterk maken.  Als je bij ons komt dan gaan wij samen sterker verder. Eerst helpen wij je om weer overzicht te krijgen in je geldzaken en schulden. Daarna gaan wij je helpen om jouw geldzaken weer zelf te regelen. Zo worden wij eerst samen sterker en ga jij daarna sterker verder.

Manna Support is lid van de NBBI en de NVVK. Dit zijn twee brancheverenigingen die staan voor financiële expertise en deskundigheid in de schuldhulpverlening.

Aangesloten bij

Van contact naar aanmelding

Wil je iemand doorverwijzen die problemen heeft met de geldzaken of schulden? 
Bekijk hieronder hoe wij in een paar simpele stappen te werk gaan.

Past je cliënt bij ons?

Beantwoord de vragen en zie direct of wij jouw client kunnen helpen. Neem contact met ons op als je twijfelt of vragen hebt. 

Doe de check

Meld je cliënt aan

Vul het aanmeldformulier samen met je cliënt in zodat wij inzicht krijgen in diens situatie.

Aanmelden

Ik heb mijn client aangemeld, wat nu?

Als je het aanmeldformulier hebt ingevuld gaan wij de informatie van uw cliënt bekijken en een dossier opstarten. Wij nemen dan contact met jou en je cliënt op voor een intakegesprek. 

Je mag daarbij zijn, maar dat hoeft niet.

Dit gesprek is er om de situatie van je cliënt beter te begrijpen en om te kijken hoe wij kunnen helpen. 

Intakegesprek

Samen stellen wij een plan van aanpak op. In dit plan staat hoe wij de problemen van je cliënt gaan oplossen. Wij bepalen ook samen de start van de dienstverlening en kijken welke dienst je cliënt nodig heeft.

Na de intake

Opstart dienstverlening

Na het intakegesprek gaan wij de dienst opstarten. Als je cliënt budgetbeheer krijgt, starten wij binnen een paar dagen. Als je cliënt bewindvoering kiest doen wij een aanvraag bij de rechtbank. 

Tijdens de opstart werken wij nauw met je samen voor een goede overdracht. Daarna blijven wij in contact als jij en je cliënt dat willen.

Dit waarderen onze klanten en verwijzers

  • Zorgzame en verantwoordelijke manier van ondersteuning.
  • Persoonlijke, eerlijke en intensieve relatie met onze klanten.
  • Altijd transparant in werkzaamheden en kosten.

Hier werken we aan:

  • Altijd één aanspreekpunt.
  • Kortere doorlooptijd.
Helpt klanten sinds
2012
Ons werkgebied

Partners

Ook partner worden? Lees de quotes hiernaast en meld je aan. Meer informatie, kijk op onze contactpagina.

Word partner

Je kunt ons ook appen voor het maken van een afspraak

Start WhatsApp gesprek