Home Ik ben klant Klacht indienen

Klacht indienen

Wat vervelend dat je ontevreden bent. Wij proberen elke dag te doen wat wij kunnen om onze klanten te helpen. Het kan gebeuren dat er iets fout gaat of dat je ontevreden bent omdat er iets niet mogelijk is. Je kan daar eerst over praten met je eigen contactpersoon. Als je daarna nog steeds ontevreden bent kan je een klacht indienen. 

Stappen om een klacht in te dienen

Als je een klacht indient nemen wij dat heel serieus. Wij gaan je klacht dan op een officiële manier behandelen. Dat betekent dat wij een aantal afspraken met je maken over hoe wij omgaan met je klacht. Deze afspraken staan in ons klachtenreglement. Je kan ons klachtenreglement hieronder downloaden en bekijken:

Klachtenreglement

Je kan je klacht indienen via het formulier onderaan deze pagina. Wij zullen dan een aantal stappen nemen.

  1. Je klacht komt binnen bij je eigen contactpersoon. Deze kijkt of de klacht duidelijk is. Als dat niet zo is neemt hij contact met je op. Je contactpersoon moet de klacht behandelen volgens de afspraken in het reglement.

  2. Je contactpersoon bespreekt je klacht met de directie. De directie bepaalt wat er moet gebeuren en vraagt om de klacht te onderzoeken.

  3. Je contactpersoon onderzoekt je klacht. Als de klacht over je contactpersoon zelf gaat, dan vraagt de directie of een ander persoon binnen Manna Support je klacht kan behandelen. Jij mag daar ook zelf om vragen.

  4. Je contactpersoon bespreekt de klacht opnieuw met de directie en stelt een oplossing voor. De directie bepaalt uiteindelijk of de oplossing goed is en in wederzijds belang.

  5. Je contactpersoon bespreekt je klacht en de oplossing met jou. Het kan zo zijn dat er geen oplossing is en dat het beter is om te stoppen met onze samenwerking. Dat bespreekt je contactpersoon ook met je.

  6. De klacht en de oplossing worden geregistreerd in ons klachtensysteem. Dit is belangrijk zodat iedereen weet wat er is gebeurd. Daar mag de rechtbank ons ook op controleren.

Ben je het hierna nog steeds niet eens met de afhandeling van onze klacht? Dan kan je ook een klacht bij de rechtbank indienen.

Klachtenformulier

Als u verwijzer bent, vul dan de informatie over de klant in in de onderstaande velden.
Kies een bestand (pdf, word of foto). De grootte is maximaal 2 MB.
Geen bestand geselecteerd
* Verplichte velden

Bedankt!

Het formulier is succesvol verzonden.

Er is iets mis gegaan, probeer het nogmaals

Je kunt ons ook appen voor het maken van een afspraak

Start WhatsApp gesprek